Page Header

User
  • MEDIATOR INDEXED BY:

 

  • HOME
  • EDITORIAL TEAM
  • PEER REVIEWER
  • FOCUS AND SCOPE
  • AUTHOR GUIDELINES
  • REVIEWER GUIDELINES
  • PUBLICATION ETHICS
  • LETTER OF ORIGINALITY
  • EDITORIAL POLICIES
  • ONLINE SUBMISSION

 

MEDIATOR TOOLS


 

 

 

 

IN COLLABORATION WITH



SUPPORTED BY

 

About The Authors

Marsha Ruth Handoko
https://orcid.org/0000-0002-6448-6287

Sekolah Tinggi Ilmu Komunikasi LSPR
Indonesia

Marsha Ruth Handoko lahir di Jakarta 18 Mei
1997 merupakan mahasiswi tingkat akhir di
STIKOM The London School Of Public Relations –
Jakarta dengan konsentrasi studi Mass
Communication. Lulus dari SMA Tarakanita
Gading Serpong dan SMP BPK Penabur
Modernland.

Pada semester akhir, Marsha menjalani masa internship di BeritaSatu TV
sebagai producer assistant selama 3 bulan. Semasa kuliah Marsha aktif
mengikuti kegiatan di LSPR Club dan Community seperti LSPR TV, LSPR
Radio, dan menjadi executive committee (Vice President) London School
Prayer Group – Christian periode 2016-2017.

Yolanda Stellarosa
https://orcid.org/0000-0001-9502-2330

Institut Komunikasi dan Bisnis LSPR
Indonesia

Yolanda Stellarosa, dosen tetap Institut Komunikasi & Bisnis LSPR sejak 1999, mengampu matakuliah metodologi penelitian komunikasi dan seminar proposal. Sejak tahun 2017 menjabat sebagai Wakil Ketua II Bidang Administrasi Akademik di STIKOM-LSPR dan tahun 2020 sebagai Wakil Rektor II Institut Komunikasi dan Bisnis LSPR. Menamatkan magister ilmu komunikasi pada tahun 2006 dan tahun 2016 menamatkan program Doktor Ilmu Komunikasi.  Melakukan berbagai penelitian dan publikasi ilmiah, yang berkaitan dengan media, literasi media, komunikasi interpersonal dan sebagainya. Saat ini  aktif menjadi pengurus pusat Ikatan Sarjana Komunikasi Indonesia (ISKI) dan Asosiasi Pendidikan Tinggi Ilmu Komunikasi (ASPIKOM).

Notifications
  • View
  • Subscribe
Donations
Font Size

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Article Tools
Abstract
Print this article
Indexing metadata
How to cite item
Supplementary files
Finding References
Email this article (Login required)
Email the author (Login required)
Related Items
  • Author's work
  • Related studies
  • Book reviews
  • Pay-per-view
  • Surveys
  • Soc sci data
  • Social theories
  • Book searches
  • Databases
  • Relevant portals
  • Online forums
  • Legal materials
  • Government policy
  • Media reports
  • Web search
Hide Show all
Keywords Branding Strategy Culture Korean Wave Local Wisdom Marketing Communication Participatory Approach, Rural Development, Era of Reformation Political Branding Political Communication Prison Culture Residivist Streetwear Social Media city branding, cikapundung river’s revitalization, hexagone model, octagone model nanogone model. city branding, symbolic interactionism, tourism communication, Dayak village, Pampang convergence internal conflict, Organization Communication, LKB marketable branding, swot strategy, political marketing. narrative organic composition of capital short film strategy youtube
Current Issue Atom logo
RSS2 logo
RSS1 logo

.

Flag Counter

 

 

  • Home
  • About
  • Login
  • Categories
  • Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • E-Journal Unisba
Home > Vol 13, No 1 (2020) > Handoko
Download this PDF file

Refbacks

  • There are currently no refbacks.


Bookmark and Share


 

   

 


Creative Commons License
This work is licensed under a 
Creative Commons Attribution 4.0 International License