Page Header

User
  • MEDIATOR INDEXED BY:

 

  • HOME
  • EDITORIAL TEAM
  • PEER REVIEWER
  • FOCUS AND SCOPE
  • AUTHOR GUIDELINES
  • REVIEWER GUIDELINES
  • PUBLICATION ETHICS
  • LETTER OF ORIGINALITY
  • EDITORIAL POLICIES
  • ONLINE SUBMISSION

 

MEDIATOR TOOLS


 

 

 

 

IN COLLABORATION WITH



SUPPORTED BY

 

About The Author

Dedeh Fardiah
Bidang Kajian Jurnalistik, Fakultas Ilmu Komunikasi, Universitas Islam Bandung
Indonesia

Lektor pada Fakultas Ilmu Komunikasi Universitas Islam Bandung (Fikom Unisba). la sekarang menjabat Ketua Bidang Kajian Ilmu Jurnalistik Fakultas Ilmu Komunikasi Universitas Islam Bandung (Fikom Unisba). Gelar sarjananya (S1) diperoleh dari Jurusan Ilmu Jurnalistik Fikom Unisba (1991) dan Magisternya (S2) dari Program Pascasarjana Unpad (1999). Pendidikan formalnya dijalani mulai dari SD BPI Bandung (lulus 1981). la adalah alumnus SMP BPP Bandung (1983), dan SMAN 7 Bandung (1987). Jabatan struktural yang pernah dijalaninya, antara lain: Sekretaris Jurusan Jurnalistik Fikom Unisba (1994-1996), Tim Asistensi Dekan Fikom Unisba Juni 1999 hingga September 1999, lantas dipercaya sebagai Pejabat Sementara Ketua Bidang Kajian Jurnalistik Fikom Unisba (Oktober 1999-Maret 2000). Sejak bergabung ke Fikom Unisba, 1992, ia banyak melakukan berbagai penelitian seputar pemberitaan dan dunia pertelevisian, khususnya lagi yang berkaitan dengan penayangan film anak-anak. Dua di antara puluhan penelitian yang pernah dilakukannya adalah "Hubungan antara Penayangan Film Anak-anak di RCTI dengan Tingkat Minat Imitasi Siswa Sekolah Dasar" (1996) dan "Aspekaspek Pemberitaan Acara 'Seputar Indonesia' di RCTI dalam Menarik Minat Pemirsa" (1993).

Notifications
  • View
  • Subscribe
Donations
Font Size

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Article Tools
Abstract
Print this article
Indexing metadata
How to cite item
Finding References
Email this article (Login required)
Email the author (Login required)
Related Items
  • Author's work
  • Related studies
  • Book reviews
  • Pay-per-view
  • Surveys
  • Soc sci data
  • Social theories
  • Book searches
  • Databases
  • Relevant portals
  • Online forums
  • Legal materials
  • Government policy
  • Media reports
  • Web search
Hide Show all
Keywords Branding Strategy Culture Korean Wave Local Wisdom Marketing Communication Participatory Approach, Rural Development, Era of Reformation Political Branding Political Communication Prison Culture Residivist Streetwear Social Media city branding, cikapundung river’s revitalization, hexagone model, octagone model nanogone model. city branding, symbolic interactionism, tourism communication, Dayak village, Pampang convergence internal conflict, Organization Communication, LKB marketable branding, swot strategy, political marketing. narrative organic composition of capital short film strategy youtube
Current Issue Atom logo
RSS2 logo
RSS1 logo

.

Flag Counter

 

 

  • Home
  • About
  • Login
  • Categories
  • Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • E-Journal Unisba
Home > Vol 3, No 1 (2002) > Fardiah
Download this PDF file

Refbacks

  • There are currently no refbacks.


Bookmark and Share


 

   

 


Creative Commons License
This work is licensed under a 
Creative Commons Attribution 4.0 International License